مطالعه میزان آشنایی دبیران شهر کرج با طراحی آموزشی و کاربرد رسانه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه میزان آشنایی دبیران شهر کرج با طراحی آموزشی و کاربرد رسانه ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه میزان آشنایی دبیران شهر کرج با طراحی آموزشی و کاربرد رسانه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه میزان آشنایی دبیران شهر کرج با طراحی آموزشی و کاربرد رسانه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه میزان آشنایی دبیران شهر کرج با طراحی آموزشی و کاربرد رسانه ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی

تعداد صفحات :۱۰

در پژوهش حاضر میزان آشنایی دبیران آموزش و پرورش شهرستان کرج با تکنولوژی آموزشی، طراحی و کاربرد رسانه های آموزشی بررسی شده است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دبیران متوسطه زن و مرد شهرستان کرج است که در سال تحصیلی ۱۳۸۹ ۱۳۸۸ به کار مشغول بوده اند. نمونه آماری پژوهش شامل ۲۰۴ دبیر است که از این تعداد ۹۹ دبیر مرد و ۱۰۵ دبیر زن بودند. نمونه به صورت تصادفی ساده از میان دبیران شهرستان کرج در نواحی مختلف آموزشی انتخاب شده اند. ابزار پژوهش یک پرسشنامه محقق ساخته با ۴۰ سوال است. پرسشنامه از ۳ قسمت تشکیل شده است: ۱. اطلاعات شخصی مربوط به ویژگی های دبیران ۲. پرسش در مورد آشنایی دبیران با مباحث طراحی نظام های آموزشی ۳. پرسش مربوط به میزان آشنایی دبیران با رسانه های آموزشی و استفاده از آنها. تحلیل داده نشان داده است که فقط ۵% از مدارس از رسانه های آموزشی استفاده می کنند و ۳۵% دبیران با طراحی آموزشی آشنایی ندارند. بین مجموع نمره های پرسشنامه و ترکیب های تکنولوژی آموزشی ضریب همبستگی ۰.۰۶۷ وجود دارد که در سطح آلفای ۰.۰۱ معنادار نیست. این ضریب همبستگی نشان می دهد که این رابطه بسیار ضعیف است؛ همچنین بین مجموع نمره های پرسشنامه و تعریف جامع از فنوری آموزشی ضریب همبستگی ۰.۰۰۶ وجود دارد که در سطح آلفای ۰.۰۱ معنادار نیست. این ضریب همبستگی نشان می دهد که این رابطه بسیار ضعیف است.

کلید واژه: طراحی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، رسانه ها، نظام های آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.