تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC ،SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC ،SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC ،SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC ،SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC ،SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فرآیند مدیریت توسعه

تعداد صفحات :۳۷

مدیریت راهبردی، هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیم های وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می کند به اهداف بلندمدت خود دست یابد. فرایند مدیریت راهبردی، سه مرحله را شامل می شود: تدوین، اجرا و ارزیابی راهبرد. در پژوهش حاضر، تدوین راهبرد برای شرکت فراهم کننده خدمات اینترنتی X، از طریق تحلیل SWOT و چگونگی اجرای راهبرد و ارزیابی عملکرد، با روش BSC انجام شده و در مرحله بعد، پس از تلفیق دو روش مذکور، ارتباط آنها با جایزه کیفیت مالکوم بالدریج (MBNQA)، برای تعالی عملکرد همراه با روش QFD انجام شده است. درباره بخش هایی نظیر تدوین راهبردها و امتیازدهی به عوامل و سایر مسایل مشابه جامعه آماری، گروه راهبردی شرکت را شامل می شود. برای کسب آراء گروه مذکور، از روش مصاحبه تدوین شده حضوری با اعضای گروه راهبردی و روش طوفان فکری استفاده شده است. جامعه آماری برای تکمیل پرسشنامه های مربوط، مدیران و کارشناسان شرکت به تعداد ۲۱۱ را شامل می شود. برای حصول اطمینان از جمع آوری پرسشنامه به تعداد مناسب، ۱۵۰ پرسشنامه بین کارشناسان و مدیران توزیع گردید که در نهایت، ۱۳۸ پرسشنامه جمع آوری شد و مبنای تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش حاضر نشان داد که برای اجرای موثر راهبردها، به گونه ای که با تعالی شرکت نیز همسو باشد، باید به مدیریت فرایند، مشتری و بازارمداری و رهبری، بیش از سایر اجزای جایزه کیفیت مالکوم بالدریج توجه گردد.

کلید واژه: ماتریس تجزیه و تحلیل قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)، الگوی ارزیابی متوازن (BSC)، روش گسترش عملکرد کیفیت (QFD)، جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج (MBNQA)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.