بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات کمی در مدیریت

تعداد صفحات :۲۶

شش سیگما به عنوان یک ابزار مدیریتی قوی مطرح است که به منظور ایجاد تغییرات در سازمان ضروری است. شش سیگما نه تنها یک روش بلکه یک چشم انداز، دیدگاه و و ابزرای قوی برای تدوین استراتژی است. در این تحقیق تعیین تاثیر بکار گیری شش سیگما در دقت، کاهش تعداد شکایات مشتریان، صرفه در هزینه، صرفه جویی در زمان کارکنان بخش کنتور خوانی شرکت گاز مرند مورد مطالعه قرار گرفته است، به همین منظور چهار فرضیه مطرح شده است: ۱- بکارگیری شش سیگما موجب افزایش دقت کارکنان بخش کنتور خوانی می گردد، ۲- بکارگیری شش سیگما موجب کاهش تعداد شکایات مشتریان می گردد ۳- بکارگیری شش سیگما باعث صرفه جویی در هزینه می گردد، ۴- بکارگیری شش سیگما باعث صرفه جویی در زمان می گردد، به منظور گردآوری اطلاعات داده ها و اطلاعات شرکت گاز شهرستان مرند استفاده شده و برای تجزیه و تحلیل آماری فرضیه ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.

کلید واژه: شش سیگما، افزایش دقت، صرفه جویی در هزینه و زمان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.