ارایه یک مدل تلفیقی برای تخصیص محصولات به توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی، مطالعه موردی صنعت خودرو


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل تلفیقی برای تخصیص محصولات به توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی، مطالعه موردی صنعت خودرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل تلفیقی برای تخصیص محصولات به توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی، مطالعه موردی صنعت خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل تلفیقی برای تخصیص محصولات به توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی، مطالعه موردی صنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل تلفیقی برای تخصیص محصولات به توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی، مطالعه موردی صنعت خودرو :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)

تعداد صفحات :۱۷

اخیرا مدیریت زنجیره تامین و فرآیند انتخاب تامین کنندگان نظر بسیاری از محققان و صاحب نظران را به خود جلب کرده و مقالات و تحقیقات بسیاری در زمینه ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان صورت گرفته است. با این وجود موضوع ارزیابی و انتخاب توزیع کننده کمتر مورد توجه قرارگرفته است. توزیع کننده در زنجیره تامین نه تنها عامل ارتباط تولید کننده با مصرف کننده نهایی محصول یا خدمت بوده بلکه اولین بخشی است که صدای مشتری را شنیده، متوجه تغییرات تقاضا می شود، بنابراین ارزیابی آن ها امری ضروری می باشد. لذا هدف اولیه این مقاله ارزیابی عملکرد توزیع کنندگان در زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها می باشد. به این منظور در ابتدا آرمان های مربوط و معیارهای موثر در ارزیابی توزیع کنندگان شناسایی گردیدند. سپس معیارهای مهم مشخص شدند. در ادامه، با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها امتیازات کارآیی توزیع کنندگان محاسبه شدند. در نهایت نحوه توزیع محصولات بین توزیع کنندگان، با توجه به آرمان های موجود و بنابر حداکثر نمودن کارآیی در یک مطالعه موردی در صنعت خودرو به کمک مدل تلفیقی تعیین گردید.

کلید واژه: تحلیل پوششی داده ها، ارزیابی عملکرد، توزیع کننده، برنامه ریزی آرمانی، زنجیره تامین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.