مکان یابی بهینه منابع تولیدپراکنده و پارکینگ خودروی برقی بر اساس مدل احتمالاتی خودروهای برقی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکان یابی بهینه منابع تولیدپراکنده و پارکینگ خودروی برقی بر اساس مدل احتمالاتی خودروهای برقی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکان یابی بهینه منابع تولیدپراکنده و پارکینگ خودروی برقی بر اساس مدل احتمالاتی خودروهای برقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکان یابی بهینه منابع تولیدپراکنده و پارکینگ خودروی برقی بر اساس مدل احتمالاتی خودروهای برقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکان یابی بهینه منابع تولیدپراکنده و پارکینگ خودروی برقی بر اساس مدل احتمالاتی خودروهای برقی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : هوش محاسباتی در مهندسی برق (سیستم های هوشمند در مهندسی برق)

تعداد صفحات :۱۷

گسترش استفاده از منابع تولید پراکنده در شبکه قدرت و استفاده روزافزون از خودروهای برقی، بهره برداران شبکه توزیع را با چالش های جدیدی مواجه ساخته است. قرارگیری منابع تولید پراکنده و پارکینگ خودروهای برقی در شبکه توزیع بدون برنامه ریزی فنی و جایابی بهینه، به مشکلات اقتصادی برای سرمایه گذار پارکینگ و مشکلات فنی برای بهره بردار شبکه توزیع منجر می گردد. در این مقاله، جایابی توامان منابع تولید پراکنده و پارکینگ خودروی برقی در شبکه توزیع شعاعی مطالعه شده است. شبکه توزیع مورد مطالعه با حضور پارکینگ ها و منابع تولید پراکنده به گونه ای ارتقا می یابد که علاوه بر تامین قابلیت اطمینان مورد نظر، تلفات نیز به سطح بهینه برسد. در مرحله اول الگوریتم پیشنهادی، سرمایه گذار پارکینگ خودروی برقی بر اساس شاخص تصمیم گیری سرمایه گذار به رتبه بندی شین های شبکه می پردازد. شاخص تصمیم گیری سرمایه گذار بر اساس قابلیت اطمینان، تعداد مشترکان و قیمت زمین در هر شین محاسبه می گردد. بر اساس امتیاز هر یک از شین ها سرمایه گذار سه شین کاندیدای احداث پارکینگ را پیشنهاد می دهد. در مرحله دوم، بهره بردار شبکه توزیع بر اساس نقاط پیشنهادی و همچنین، ظرفیت مورد نیاز منبع تولید پراکنده بهینه سازی در راستای نیل به کمترین تلفات را اجرا می کند. در مرحله اول، بهینه سازی چند هدفه اعمال شده و در مرحله دوم، بهینه سازی صرفا با هدف کمینه کردن تلفات انجام می گیرد.

کلید واژه: الگوریتم ژنتیک، پارکینگ خودروهای برقی، کاهش تلفات، منابع تولید پراکنده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.