بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی مدرسه

تعداد صفحات :۲۱

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی مشکلات برنامه ریزی درسی، خودآموزی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان است. روش تحقیق پژوهش حاضر با توجه به موضوع آن، توصیفی – پیمایشی از نوع مقطعی است. برای وصول به هدف از بین جامعه آماری پژوهش حاضر که شامل کلیه دانش آموزان آموزش از راه دور شهرستان اردبیل در سال تحصیلی ۸۸ – ۱۳۸۷ بودند، با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای ۱۱۲ دانش آموز انتخاب شدند. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، از دو پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که دانش آموزان در همه سوالات پژوهشی (خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی)، مشکلات را بیشتر از حد متوسط خود ارزیابی نموده اند. بر اساس نتایج پژوهش حاضر می توان نتیجه گرفت که برای توسعه و تکمیل سیستم آموزش از راه دور در آموزش و پرورش زمینه های لازم ارائه شده در زیر را باید تامین کرد: ۱- برای توسعه سیستم آموزش از راه دور باید برنامه های دولتی کامل تدوین و اجرا گردد. ۲- برای فعالیت سیستم آموزش از راه دور باید کادر متخصص به وجود آید. ۳- در سیستم آموزش از راه دور لازم است قانونی و نظارتی، اطلاعات تحلیلی و خدمات بازاریابی توسعه یابد. ۴- در سیستم آموزش از راه دور اطلاعات و زیرساخت های ارتباطی باید تکمیل گردد. ۵- برای توسعه سیستم آموزش از راه دور روش های تدریس، روش های علمی و سایر روش ها باید تکمیل گردد. ۶- باید مکانیزم های کنترل فردی در سیستم آموزش از راه دور ایجاد گردد.

کلید واژه: آموزش از راه دور، دانش آموزان، خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.