مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین :

مقاله تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در کنترل از صفحه ۱ تا ۱۰ منتشر شده است.
نام: تخمین فاصله و کنترل مد لغزشی فاصله و زاویه دو هواپیمای بدون سرنشین در یک ماموریت سوخت گیری هوایی به کمک اطلاعات دوربین
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عملیات سوخت گیری هوایی
مقاله تخمین فاصله با اعمال مانور
مقاله تخمینگر کالمن
مقاله کنترل کننده مد لغزشی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله مساله سوخت گیری خودکار هوایی دو هواپیمای بدون سرنشین پیشرو و تعقیب کننده که در یک ارتفاع پرواز می کنند و همچنین از دوربین برای کسب آگاهی از موقعیت خود استفاده می کنند مورد بررسی قرار گرفته است. فرض شده است که هیچ گونه ابزار اضافی برای تعیین موقعیت نسبی دو هواپیما در دسترس نیست و تنها اطلاعات دوربین از هواپیمای پیشرو در اختیار است. ابعاد هواپیمای پیشرو ناشناخته است، از این رو فاصله دو هواپیما از تصاویر دوربین رویت ناپذیر خواهد بود. در مرحله اول این مقاله یک روش تحلیلی جدید برای تخمین فاصله دو هواپیما به کمک تصاویر دوربین، ارایه شده است. این روش بر قوانین فیزیکی ساده استوار است و برخلاف سایر روشهای تخمین موجود، نظیر کالمن، در برابر شتاب ناشناخته هواپیمای پیشرو عملکردی مطلوب و پیچیدگی کمتری دارد. در ادامه روش تخمین کالمن نیز با یک سری فرضیات ساده کننده، پیاده و شبیه سازی شده است. این روش تخمین در صورت حرکت شتابدار هواپیمای پیشرو با مشکل همگرایی مواجه شده است. ناشناخته بودن شتاب هواپیمای پیشرو و همچنین شتاب ناشی از باد عوامل بر هم زننده کیفیت عملیات می باشند که کنترل کننده مدلغزشی طراحی شده در این مقاله برای ایجاد موقعیت مطلوب دو هواپیما، با وجود سادگی در طراحی، عملکرد مقاومی در برابر این عوامل دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.