مطالعه رابطه جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه رابطه جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه رابطه جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه رابطه جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه رابطه جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن و جامعه (جامعه شناسی زنان)
تعداد صفحات :۳۲
این مطالعه به بررسی ارتباط جهانی شدن فرهنگی و گرایش به فرزندآوری زنان جوانان شهر شیراز پرداخته است. این پژوهش با استفاده از ابزار پرسش نامه و شیوه نمونه گیری تصادفی سهمیه ای چند مرحله ای انجام گرفته است. جامعه آماری آن تمامی زنان و دختران جوان شهر شیراز است. حجم نمونه بر اساس جدول لین با ۹۵ درصد اطمینان و خطای ۴ درصد ۶۰۰ نفر برآورد گردید. نتایج این پژوهش بیانگر آن بود که تقریبا ۲۹ درصد از زنان دارای گرایش به فرزندآوری می باشند. بر اساس نتایج آزمون همبستگی نیز، بین تمامی مولفه های جهانی شدن فرهنگی شامل: فناوری نوین داده ای و ارتباطاتی، نگرش نقش جنسیتی، آگاهی از وسایل پیشگیری از بارداری، استفاده از موبایل و مشتقات آن و فردگرایی ارتباط معنی دار و منفی با متغیر گرایش به فرزندآوری وجود دارد. یافته های مستخرج از مدل رگرسیون چند متغیره نیز نشان داد که چهار متغیر: فناوری نوین داده ای و ارتباطاتی، فردگرایی، نگرش نقش جنسیتی و استفاده از موبایل و مشتقات آن در مجموع توانستند ۲۶.۳ درصد از تغییرات متغیر گرایش به فرزندآوری را تبیین کنند.
کلید واژه: جهانی شدن فرهنگی، گرایش به فرزندآوری، فردگرایی، فناوری های نوین داده ای و ارتباطاتی، آگاهی از وسایل پیشگیری از بارداری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.