ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)
تعداد صفحات :۲۴
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: تصویر مقصد، ابزارهای بازاریابی، گردشگران بالقوه، تبلیغات اینترنتی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.