مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال ۱۳۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال ۱۳۹۱ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال ۱۳۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد شهرستان سمنان در سال ۱۳۹۱ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
تعداد صفحات :۲۰
سابقه و اهداف: آموزش بالینی از بخش های حائز اهمیت آموزش پرستاری می باشد. با توجه به اینکه در کشور ما آموزش پرستاری در دو دانشگاه آزاد و دولتی در حال انجام می باشد، کسب دیدگاه دانشجویان این دو دانشگاه می تواند در ارتقاء آن سودمند واقع گردد، لذا این مطالعه با هدف مقایسه رفتارهای آموزش بالینی مربیان پرستاری از دیدگاه های دانشجویان این دو دانشگاه انجام گردید.روش بررسی: مطالعه از نوع مقطعی بوده که ۱۶۰ دانشجوی کارشناسی پرستاری از دانشگاه های دولتی و آزاد (هر کدام ۸۰ نفر) در آن مشارکت داشتند. در این مطالعه از پرسشنامه اثربخشی آموزش بالینی پرستاری جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شد. این پرسشنامه دارای یک معیار لیکرت ۷ امتیازی بود که دیدگاه دانشجویان را نسبت به رفتارهای مربیان پرستاری در دامنه هرگز (امتیاز ۱) تا همیشه (امتیاز ۷) اندازه گیری می نمود. در نهایت داده ها توسط آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از SPSS نسخه ۱۸ مورد تحلیل قرار گرفت.یافته ها: تحلیل داده ها نشان داد از دیدگاه دانشجویان، میانگین رفتارهای مربیان بالینی به صورت کلی بالاتر از امتیاز ۴ یا متوسط بود (۵.۵۲±۱.۳۱). همچنین رفتارهای مربیان در دانشگاه آزاد از امتیاز بیشتری نسبت به مربیان دولتی برخوردار بود (P<0.001).نتیجه گیری: اینکه مربیان دانشگاه آزاد امتیاز بالاتری را نسبت به مربیان دانشگاه دولتی کسب کرده بودند، خود نیاز به تامل بیشتری برای مسوولین دارد. همچنین مطالعات دقیق تری برای کشف عوامل تاثیرگذار بر ساختار و زمینه هر یک از این دو دانشگاه پیشنهاد می گردد.
کلید واژه: پرستاری، دانشجویان، مربیان، دانشگاه دولتی و آزاد، رفتارهای آموزش بالینی اثربخش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.