مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل :
مقاله بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در مطالعات روان شناختی از صفحه ۹ تا ۲۶ منتشر شده است.
نام: بررسی ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر اردبیل
این مقاله دارای ۱۸ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حل مساله اجتماعی
مقاله شخصیت خودشیفته
مقاله شخصیت ضداجتماعی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هـدف پژوهش حاضر تعیین ارتباط حل مساله اجتماعی و مولفه های آن با الگوهای شخصیتی ناکارآمد خودشیفته و ضداجتماعی در دانش آموزان پسر و دختر سوم دبیرستانی است. نمونه این پژوهش شامل ۳۰۰ نوجوان است که به روش نمونه گیری تصادفی از بین دانش آموزان سوم دبیرستان شهر اردبیل در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس حل مساله اجتماعی و پرسشنامه چند محوری بالینی میلون استفاده شده است. نتایج نشان داد که از بین مولفه های حل مساله اجتماعی جهت گیری مساله مثبت (r=0/16) و جهت گیری مساله منفی (۱۲/r=0) ، سبک تکانشی- بی احتیاط (۳۰/r=0) و سبک اجتنابی (۱۴/r=0) با الگوی شخصیتی خود شیفته همبستگی معنی داری دارند (۰۵/(P<0 جهت گیری مساله منفی (۳۰/r=0) سبک اجتنابی (۳۸/r=0) ، حل مساله منطقی (۲۱/r=-0) و سبک تکانشی- بی احتیاط (۴۰/r=0) با الگوی شخصیتی ضد اجتماعی رابطه معنی داری دارند (۰۰۱/(P<0 نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که قوی ترین متغیرهای پیش بین برای الگوی شخصیتی خود شیفته در دانش آموزان به ترتیب سبک تکانشی- بی احتیاط و جهت گیری مساله مثبت بود (۰۱/(P<0 در صورتی که قوی ترین متغیرهای پیش بین برای الگوی شخصیتی ضد اجتماعی در دانش آموزان به ترتیب سبک تکانشی- بی احتیاط، سبک اجتنابی، سبک حل مساله منطقی و جهت گیری مساله مثبت است (۰۰۱/(P<0.این نتایج بیان می کند که سطوح بالای حل مساله اجتماعی نامناسب الگوهای شخصیتی ناکارآمد را افزایش می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.