بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۲۴

هدف این مطالعه بررسی اثرات هزینه تغییر، کیفیت خدمات، ارزش مشتری و رضایت مشتری بر حفظ مشتری و همچنین ارزیابی تقش میانجی رضایت مشتری است. داده های مطالعه از یک نمونه ۳۸۴ نفری از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز انتخاب گردید. ابزار گرد آوری اطلاعات پرسش نامه ساختارمند بود که پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ (a=.81) تایید گردید. داده ها به روش تحلیل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار AMOS مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل داده ها نشان داد برازش مدل پیشنهادی مناسب است و نقش میانجی رضایت مشتری مورد تایید قرار گرفت. همچنین تاثیر معنادار رضایت و ارزش مشتری بر روی حفظ مشتری تایید گردید، اما بین کیفیت خدمات و هزینه تغییر بر روی حفظ مشتری تاثیر معناداری یافت نشد.

کلید واژه: تلفن همراه، مدل معادلات ساختاری، هزینه تغییر، حفظ مشتری، رضایت مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.