برنامه درسی روئیدنی: تاملی انتقادی درباره مفهوم برنامه درسی از پیش تعیین شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه درسی روئیدنی: تاملی انتقادی درباره مفهوم برنامه درسی از پیش تعیین شده دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه درسی روئیدنی: تاملی انتقادی درباره مفهوم برنامه درسی از پیش تعیین شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه درسی روئیدنی: تاملی انتقادی درباره مفهوم برنامه درسی از پیش تعیین شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه درسی روئیدنی: تاملی انتقادی درباره مفهوم برنامه درسی از پیش تعیین شده :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات برنامه درسی
تعداد صفحات :۲۵
برنامه درسی از پیش تعیین شده توسط اندیشمندان زیادی مورد نقد قرار گرفته است. در اثر این نقد، مفهوم دیگری به نام برنامه درسی روئیدنی به وجود آمده است. این مفهوم از برنامه درسی درباره ویژگی های برنامه درسی از پیش تعیین شده از قبیل اختیار رویکرد خطی و ثابت در برنامه ریزی درسی، به تامل نقادانه می پردازد. همچنین عمق و غنای پژوهش برنامه درسی را افزایش داده و در نتیجه عمل برنامه درسی را در جهت تقویت خلاقیت دانش آموزان سازگار می کند. از مهمترین خصوصیات این نوع برنامه درسی، «داشتن ماهیت تجربی»، «محرک خلاقیت»، و «ارتباط با زندگی» است. در این مقاله با اتکاء بر روش تحلیلی – مفهومی، ابتدا مفهوم برنامه درسی روئیدنی و تفاوت های آن با برنامه درسی از پیش تعیین شده بررسی شده سپس مفروضات اساسی، ویژگی های مهم و استلزامات اجرایی این نوع برنامه درسی مورد بحث قرار می گیرد.
کلید واژه: برنامه درسی روئیدنی، برنامه درسی از پیش تعیین شده، تجربی بودن، محرک خلاقیت، ارتباط با زندگی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.