بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت کسب و کار

تعداد صفحات :۴۲

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: کانال های ارتباط با مشتری، مشتری، داروسازی، مدیریت ارتباط با مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.