برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت کسب و کار

تعداد صفحات :۲۹

با توجه به تغییرات سریع دنیای تجارت و اهمیتی که برند به عنوان یک عامل سرنوشت ساز در سازمان ها دارد، تاثیر یک برند از شرکت در ذهن مشتریان و بالاخره، جایگاهی که شرکت می تواند با توجه به عامل مهم برند کسب کند، این بررسی در زمینه برندمداری و تاثیر آن بر عملکرد سازمان صورت گرفت است. ضمن بررسی عواملی که می تواند برندمداری را تحت تاثیر قرار دهد. موانعی که عامل بازدارنده ایجاد برند در سازمان ها است و شاخص های دیگری چون نوآوری، تمایز برند، عملکرد برند، عملکرد شرکت و برندمداری تعریف و اثر آن ها بر یکدیگر مورد مطالعه قرار گرفته است. جامعه پژوهش حاضر که شرکت های شیرینی و شکلات شهر تبریز است که ضمن انتخاب نمونه ۲۰۵ نفری از مدیران فروش آن ها داده های لازم با استفاده از یک پرسشنامه گردآوری شده است. طبق نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات، تاثیر برندمداری در سازمان به عنوان یک استراتژی بازاریابی از طریق ایجاد نوآوری ها و تمایز در برند که به افزایش عملکرد برند منجر و مآلا به بهبود عملکرد شرکت می انجامد، مورد تایید قرار گرفته است.

کلید واژه: برندینگ، برندمداری، بهبود عملکرد، عملکرد برند، نام و نشان تجاری، علامت تجاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.