تحول وسایل ارتباطی در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و آینده نگری آن (با تاکید بر دیدگاه استادان ارتباطات)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحول وسایل ارتباطی در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و آینده نگری آن (با تاکید بر دیدگاه استادان ارتباطات) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحول وسایل ارتباطی در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و آینده نگری آن (با تاکید بر دیدگاه استادان ارتباطات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحول وسایل ارتباطی در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و آینده نگری آن (با تاکید بر دیدگاه استادان ارتباطات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحول وسایل ارتباطی در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و آینده نگری آن (با تاکید بر دیدگاه استادان ارتباطات) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جهانی رسانه

تعداد صفحات :۳۳

هدف اصلی این مقاله، شناسایی عوامل و شرایط مؤثر در تحول وسایل ارتباطی نوین و آینده نگری ارتباطی آن از منظر استادان ارتباطات است که بر پایه یک فرضیه (وجود رابطه بین رخدادها و جنبش های اجتماعی سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ با توسعه فنآوری های ارتباطی) و ۶ پرسش اصلی (عوامل و شرایط موثر در تحولات وسایل ارتباطی در سال های مورد بحث و نسبت آنها در اثرگذاری بر تحولات، آینده وسایل ارتباطی قدیمی و نیز دروازه بانی خبر، جامعه انسانی بعدی و ویژگی هایی آن و چالش ها و فرصت های پیش روی بشر) استوار است. این مقاله، بر روش های پیمایش اینترنتی، مصاحبه و کتابخانه ای متکی است که به تحلیل آرای استادان داخلی و خارجی در راستای اهداف مقاله می پردازد که از جمله یافته های آن اینکه، شرایط خاص، از قدرت اثرگذاری بیشتری بر تحولات وسایل ارتباطی و نیز بر شکل گیری تحولات و جنبش های سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ برخوردار بوده اند. در نگاه آینده نگرانه (با عدم تصویری روشن از آن)، تحولات فنآورانه و وسایل ارتباطی، بشر را در برابر جامعه انسانی بعدی (با نام های احتمالی همچون «فراشبکه ای»، «آزاد»، «انسانی – ماشینی محض» و «فضای مجازی») قرار می دهد. جامعه ای که همگرایی وسایل ارتباطی قدیمی و جدید، دگرگونی مفهوم دروازه بانی خبر، مشارکت فرستنده در مبادلات اطلاعات و تاثیر اجتماعی بیشتر او و توسعه ارتباطات مجازی، از جمله ویژگی های آن خواهد بود. با نگاه خوشبینانه به این آینده که به «عصر سوم رسانه ها» قابل نامگذاری است، لازمه ورود به آن را می توان، برنامه ریزی بلندمدت، ارتقای دانایی و سواد رسانه ای و همگامی فرهنگی و قانونی با تحولات فنآورانه دانست.

کلید واژه: وسایل ارتباطی، فرستنده گرایی، مخاط گرایی، مشارکت رسانه ای مخاطب، دروازه بانی خبری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.