اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها با استفاده از سیستم فازی (AHP – Fuzzy)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها با استفاده از سیستم فازی (AHP – Fuzzy) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها با استفاده از سیستم فازی (AHP – Fuzzy) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها با استفاده از سیستم فازی (AHP – Fuzzy)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها با استفاده از سیستم فازی (AHP – Fuzzy) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه اقتصادی
تعداد صفحات :۲۵
این مطالعه حاصل یک پژوهش کاربردی با هدف توصیف یک روش برای اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ها تحت محیط فازی است. از این رو، مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP – Fuzzy پیشنهاد شده است.در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای متشکل از ۵۰ نفر از مشتریان بانک سامان مورد بررسی قرار گرفته و با استفاده از AHP–Fuzzy عوامل به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده اند. عوامل تحقیق شامل ۱۰ معیار اصلی پاسخگویی، کارایی، تحقق پذیری، قابلیت اعتماد، محرمانه بودن، سودمندی دریافت شده، آسانی استفاده، نگرش رفتاری، نرم ذهنی و کنترل رفتاری درک شده، است. یافته های تحقیق نشان می دهد که به ترتیب عوامل سودمندی دریافت شده، تحقق پذیری، آسانی استفاده، قابلیت اعتماد، پاسخگویی، محرمانه بودن، کارایی، نگرش رفتاری، نرم ذهنی و نظارت رفتاری در استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک ها تاثیرگذارند.
کلید واژه: بانکداری الکترونیک، AHP–Fuzzy، کیفیت خدمات، خدمات الکترونیکی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.