بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پیاورد سلامت

تعداد صفحات :۱۶

زمینه و هدف: خودباوری یک پندار روانشناختی است که در طول دوران رشد در وجود هر کس شکل می گیرد و به سادگی و سرعت قابل تغییر نیست. هدف از این مطالعه ارزشیابی خودباوری مدیران پرستاری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران و رابطه آن با رضایتمندی بیماران بود.روش بررسی: بر طبق یک مطالعه مقطعی، ۴۰۰ نفر (شامل ۲۰۰ مدیر پرستاری و ۲۰۰ بیمار) از بخش های مختلف بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد مصاحبه قرار گرفتند. با استفاده از پرسشنامه های استاندارد، میزان خودباوری مدیران پرستاری و رضایت عمومی بیماران مورد بررسی قرار گرفت. داده ها پس از ورود به نرم افزار آماری Stata با استفاده از آزمون های ناپارامتری آنالیز واریانس و ضریب همبستگی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و P<0.05 بعنوان سطح معنی داری در نظر گرفته شد.یافته ها: از میان ۲۰۰ مدیر پرستاری مورد مطالعه، ۵۸ نفر (۲۹%) مرد و ۱۴۲ نفر (۷۱%) زن بودند. میانگین و انحراف معیار امتیاز خودباوری مدیران پرستاری ۱۳۴.۹±۱۹.۸ بدست آمد همچنین از ۲۰۰ بیمار مورد مطالعه، ۸۱ (%۴۰.۵) مرد و ۱۱۸ (۵۹.۵) زن بودند. میانگین و انحراف معیار امتیاز رضایت بیماران برابر ۵۷±۱۸.۲ بدست آمد که سطح تحصیلات (P=0.005) و وضعیت بیمه (P<0.0001) بیماران تنها عوامل فردی موثر بر میزان رضایت آنان شناخته شد. در آنالیزهای چند متغیره، مشخص گردید که خودباوری مدیران پرستاری رابطه عکسی با رضایت بیماران داشته است (P=0.04).نتیجه گیری: یافته های این مطالعه نشان داد که مدیران پرستاری زن، نسبت به همکاران مرد خود، خودباوری کمتری دارند. خودباوری مدیران پرستاری باعث کاهش رضایتمندی بیماران می گردد.

کلید واژه: خودباوری، مدیران، پرستاری، رضایتمندی بیماران، بیمارستان ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.