بررسی رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هیات مدیره و کیفیت افشا


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هیات مدیره و کیفیت افشا دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هیات مدیره و کیفیت افشا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هیات مدیره و کیفیت افشا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هیات مدیره و کیفیت افشا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش حسابداری

تعداد صفحات :۲۱

در این مقاله، تاثیر رقابت بازار محصول روی کیفیت افشای شرکت ها از دو جنبه، تاثیر راهبرد و تاثیر حاکمیتی، مورد بررسی قرار می گیرد. داده های مورد نیاز تحقیق شامل ۱۰۵ شرکت از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ می باشد. برای آزمون فرضیه ها از الگوی رگرسیون لجستیک استفاده گردیده است. نتایج مربوط به تاثیر راهبرد بیانگر این است که بین شاخص هرفیندال – هیرشمن و موانع ورود با کیفیت افشا، رابطه منفی و معناداری وجود دارد که بیانگر رابطه مثبت و معنادار بین رقابت و کیفیت افشا می باشد. یافته های مربوط به تاثیر حاکمیتی نیز نشان داد که شاخص هرفیندال – هیرشمن و شاخص موانع ورود بر رابطه بین استقلال هیات مدیره و کیفیت افشا تاثیر معناداری ندارند.

کلید واژه: کیفیت افشا، رقابت بازار محصول، ساختار هیات مدیره، تاثیر راهبرد و حاکمیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.