نقش اعتماد به رسانه های ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش اعتماد به رسانه های ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش اعتماد به رسانه های ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اعتماد به رسانه های ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش اعتماد به رسانه های ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه تحقیقات در علوم زیستی ورزشی

تعداد صفحات :۲۰

تحقیق حاضر در پی دستیابی به رسانه برتر از دید جامعه با توجه به میزان تاثیرگذاری و سطح اعتماد جامعه به رسانه ها می باشد. همچنین بررسی رابطه بین متغیر تاثیرگذاری و اعتماد جامعه به رسانه های ورزشی مورد توجه این تحقیق است. علاوه بر مطالب فوق، بررسی مولفه های متغیر تاثیرگذاری و اعتماد که با توجه به نظریات اجتماعی مختلف در حوزه ارتباطات تعیین شده اند از دیگر اهداف این تحقیق است. جامعه مورد نظر این تحقیق شامل دختران ورزشکار دانشجوی دانشگاههای تهران است که در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور حضور داشتند. جامعه نمونه تحقیق با استفاده از جدول کرجسای و مورگان ۱۶۹ نفر تعیین گردید که بطور تصادفی از بین رشته های مختلف ورزشی انتخاب شدند. روش تحقیق از نظر استراتژی توصیفی و از نظر مسیر اجرا به شکل پیمایشی انجام گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که علی رغم وجود اعتماد عمومی نسبت به رسانه های مختلف، اما تلویزیون به عنوان مورد اعتمادترین رسانه انتخاب گردید و این نتیجه در مولفه های متغیر اعتماد نیز بطور یکسان وجود داشت و همچنین از نظر میزان تاثیرگذاری و همچنین مولفه های آن نیز تلویزیون در الویت اول قرار داشت و در هر دو متغیر موبایل در پایین ترین سطح اهمیت بود. بین متغیر اعتماد و تاثیرگذاری همبستگی مستقیم وجود داشت که مبین این نکته است که با افزایش اعتماد میزان تاثیرگذاری رسانه افزایش می یابد. همچنین یافته های تحقیق نشان می دهد که برنامه نود محبوبترین برنامه ورزشی در بین دختران ورزشکار است.

کلید واژه: اثرگذاری، اعتماد، رسانه ورزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.