ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیریت پرتفوی)
تعداد صفحات :۲۷
شرکت های تولیدی در قرن بیست و یکم با رقابت سرسام آور، توسعه بازارهای نوظهور، عوامل محیطی نامطمئن، تغییر و تحولات فناوری، مشتری گرایی و کاهش عمر محصول روبرو هستند که این موارد شدت و تنوع رقابت را بین سازمان ها افزایش داده است. از مهمترین راهکارها برای مقابله با این محیط پویا، در پیش گرفتن مدیریت استراتژیک جهت بهره گیری از فرصت ها و رویارویی با تهدیدات پیش روی شرکت ها است. از این رو شرکت تولیدی متحدان سحر می کوشد تا با تدوین استراتژی های مناسب به بقا و رشد خود در عرصه پویای رقابت قطعه سازی ادامه دهد.در این مقاله، ابتدا بیانیه ماموریت شرکت تدوین گردید، سپس عوامل داخلی و کلان محیطی بررسی شد و مهمترین آنها طبق نظر خبرگان تعیین گردید، سپس ماتریس SWOT تشکیل شد و استراتژی های مناسب برای شرکت تولید متحدان سحر اتخاذ گردید، در مرحله بعدی معیارهای اصلی شرکت از طریق روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گروهی وزن دهی شد و در پایان استراتژی های اتخاذ شده از طریق روشTopsis اولویت بندی و تدوین گردید.بر اساس نتایج تحقیق مهمترین استراتژی ها که شرکت را میتواند در این محیط پویا حفظ کنند عبارتند از: بهینه سازی سبد محصولات فعلی شرکت، استقرار پروژه های بازاریابی و فروش و ظرفیت سازی جهت تولید محصولات متنوع و امکان سنجی طراحی محصولات مشترک به منظور استفاده در خودروهای مختلف.
کلید واژه: تدوین استراتژی، ماتریس SWOT، فرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی و روش Topsis
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.