تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت کسب و کار

تعداد صفحات :۲۴

تحقیق حاضر با هدف بررسی مولفه های موثر بر افزایش وفاداری اعضای کانال توزیع، با تاکید بر پخش مویرگی (خرده فروشان)، انجام شده است. بر اساس مبانی نظری تحقیق، مولفه های «در دسترس بودن کالا»، «زمان تحویل کالا»، «سود اعضای کانال توزیع»، و «پشتیبانی اعضای کانال توزیع» به عنوان عوامل اصلی موثر بر افزایش میزان وفاداری خرده فروشان طی چهار فرضیه فرعی، مورد تحلیل قرار گرفته است. روش تحقیق بر حسب هدف، کاربردی و ارزیابی و بر اساس روش، توصیفی پیمایشی مقطعی است. جامعه تحقیق، خرده فروشان مواد غذایی، آرایشی – بهداشتی و شیرینی و شکلات واقع در سطح شهر تهران بوده اند. تعداد کل نمونه آماری ۱۵۰ خرده فروش در نظر گرفته شده است. برای اینکه نمونه آماری، مناسب و معرف جامعه آماری تحقیق باشد، از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده شده است. به منظور جمع آوری داده های تحقیق از پرسشنامه «محقق ساخته» استفاده شد و روایی محتوایی سوالات و پایایی پرسشنامه با مطالعه اولیه و بررسی و انجام اصلاحاتی با به کارگیری آن در گروه نمونه و نهایتا با اندازه گیری آلفای کرونباخ، مورد سنجش و تایید قرار گرفته است. تفسیر نتایج آزمون حاکی از آن است که خرده فروشان نسبت به انجام به موقع تعهد شرکت های پخش در رابطه با زمان تحویل کالاهای مورد درخواست آنها حساس اند و انتظار دارند تا کالا دقیقا مطابق زمانبندی به آنان تحویل شود. خرده فروشان از نحوه پشتیبانی شرکت های پخش در ارتباط با تامین کالاهای جدید و رفع کمبودهای صنف خرده فروشی رضایت کافی ندارند و سیاست های پشتیبانی، انگیزشی و اطلاع رسانی فعلی شرکت های پخش را در افزایش میزان وفاداری خود کافی نمی دانند. همچنین بسیاری از خرده فروشان میزان سودآوری کالاها را عامل مهمی در افزایش میزان وفاداری خود می دانند.

کلید واژه: پخش مویرگی، مزیت رقابتی، آمیخته بازاریابی، الگوبرداری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.