مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏ :

مقاله تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN) از صفحه ۱۱۷ تا ۱۲۰ منتشر شده است.
نام: تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه ‏
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پرستاران بخش های ویژه
مقاله نیازهای آموزشی
مقاله مدیریت کیفیت فراگیر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: این پژوهش با هدف بررسی تاثیر اجرای مدل مدیریت کیفیت فراگیر بر تعیین نیازهای آموزشی پرستاران بخش های ویژه انجام شد.
روش ها: این پژوهش روی ۸۰ نفر از پرسنل بخش های ویژه بیمارستان حضرت رسول (ص) و فیروزگر که به طور تصادفی انتخاب شده بودند اجرا شد. آزمودنی ها در دو گروه آزمایش (پرستاران بیمارستان حضرت رسول) که مدیریت کیفیت فراگیر روی آنها اجرا شده بود و گواه (پرستاران بیمارستان فیروزگر) که هیچ گونه آموزشی ندیده بودند تقسیم شدند. پرسش نامه های مدیریت کیفیت فراگیر و نیازسنجی آموزشی به عنوان پس آزمون در هر دو گروه تکمیل شد.
یافته ها: نتایج حاصل از تعیین نیازهای آموزشی پرستاران گروه آزمایش به طور معنی داری بالاتر بود. همچنین بین نیازهای آموزشی و مولفه های مدیریت کیفیت فراگیر در ارایه خدمات پرستاری تفاوت معنی داری وجود داشت.
نتیجه گیری: مدیریت کیفیت فراگیر در تعیین نیازهای آموزشی پرستاران موثر است و می تواند نیازسنجی بهتر و مدون تری را موجب شود. در بیمارستان هایی که مدیریت کیفیت فراگیر اجرا می شود، پرستاران سعی می کنند که دانش خود را به وسیله یادگیری روش های نوین آموزشی ارتقا دهند و برای موفقیت هر چه بیشتر در مراقبت های بهداشتی تلاش می‌کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.