مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس :

مقاله آسیب شناسی پژوهش در دافوس که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۷ در فصلنامه دانش انتظامی از صفحه ۷۹ تا ۹۸ منتشر شده است.
نام: آسیب شناسی پژوهش در دافوس
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پژوهش Research
مقاله رویکرد پژوهش محوری Research-Oriented approach
مقاله دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) Faculty of Staff and Command
مقاله دانشگاه علوم انتظامی I.R.I Police University

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش محوری از رویکردهای جدید دانشگاه های پیشرفته جهان است که یادگیری را معطوف به حافظه پروری، دانایی محوری و ارتقای قدرت درک و بینش خلاق کرده است. دانشکده فرماندهی ستاد دانشگاه علوم انتظامی به عنوان یکی از مراکز عمده تحصیلات تکمیلی ناجا با توجه به این راهبرد باید آموزش های خود را معطوف به رویکرد پژوهش محوری کند. اما وضعیت فعلی پژوهش در این دانشکده نشان از فاصله با انتظارات متناسب با رویکرد پژوهش محوری دارد که به عنوان یک مساله نیازمند تحقیق علمی است. لذا این تحقیق به دنبال شناسایی و تعیین اولویت موانع و تنگناهای گرایش به پژوهش است. سوال اساسی تحقیق این است که مهم ترین موانع گرایش به پژوهش در دافوس چیست؟ روش تحقیق توصیفی پیمایشی است و اطلاعات توسط پرسشنامه در قالب طیف لیکرت از جامعه آماری دانشجویان و فارغ التحصیلان دافوس گردآوری شده است.
نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد عوامل «ساختاری (سازمانی)، آموزشی، ابزار و امکانات، فرهنگی و دانشجویی» با ضعف گرایش دانشجویان به فعالیت های پژوهشی رابطه معناداری داشته، همچنین در اولویت بندی عوامل با استفاده از آزمون رتبه ای فریدمن «عوامل ابزاری» به عنوان مهم ترین مانع در این فرآیند موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.