طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))
تعداد صفحات :۲۵
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: مدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)، محرک های تبلیغات الکترونیک، محرک های محتوایی، محرک های ارتباطی، فرایند اثربخشی (هدایت)، واکنش رفتاری مصرف کننده
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.