مطالعه و تحلیل مدیریت مشتری مداری در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و تحلیل مدیریت مشتری مداری در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و تحلیل مدیریت مشتری مداری در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و تحلیل مدیریت مشتری مداری در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و تحلیل مدیریت مشتری مداری در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تربیت بدنی و علوم ورزشی

تعداد صفحات :۱۰

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: مشتری، آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک، مدیریت مشتری مداری، مدیریت کیفیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.