به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیمارستان

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: یکی از ابزارهای موثر برای کاربردی نمودن نتایج پژوهش روی مشتری، به کارگیری نمودارهای کنترل در تحلیل و ارزیابی رضایت مشتری است. این مطالعه برای طراحی روش به کارگیری نمودارهای کنترل در پایش رضایت مشتری در تسهیلات بهداشتی درمانی اجرا گردید.مواد و روشها: این مطالعه به صورت آینده نگر اجرا شد. در یک دوره سه ماهه در یک بیمارستان عمومی با یک پرسشنامه؛ رضایت گیرندگان خدمت در مقیاس لیکرت تعیین شد. پس از جمع آوری داده های اولیه، این داده ها در نرم افزار اکسل و SPSS 16 مورد تحلیل قرار گرفت. برای تعیین رضایت مشتری از یک چک لیست ۱۰ متغیره و روش مصاحبه استفاده شد. زیرگروه های ده تایی و پنج تایی مختلف از نظر میانگین و دامنه تغییرات با یکدیگر مقایسه شدند.یافته ها: در یک دوره سه ماهه میانگین رضایت بیماران ۴.۵ در مقیاس پنج امتیازی لیکرت بود. بین میانگین رضایت بیمار در دوره های پنج روزه و ده روزه و بیست و پنج روزه اختلاف معنی دار آماری وجود نداشت. بین میانگین سطح رضایت پنج نمونه و ده نمونه در روز و کل یک روز اختلاف معنی دار آماری وجود نداشت. نمودار R ـ X برای پایش رضایت مشتری به کار گرفته شد.نتیجه گیری: یافته های این مطالعه نشان داد که میانگین رضایت بیماران در دوره های زمانی ۲۵ – ۲۰ روزه با میانگین سه ماهه و نیز میانگین رضایت بیماران در زیرگروههای پنج و ده تایی تفاوت قابل توجهی نداشت.

کلید واژه: نمودار کنترل، رضایت مشتری، پایش رضایت، بیمار، بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.