بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده پرستاری – مامایی قزوین در سال ۱۳۸۸


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده پرستاری – مامایی قزوین در سال ۱۳۸۸ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده پرستاری – مامایی قزوین در سال ۱۳۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده پرستاری – مامایی قزوین در سال ۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده پرستاری – مامایی قزوین در سال ۱۳۸۸ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: شناخت و حل موانع و مشکلات ایفای نقش و خودکارآمدی جهت ارتقای کیفیت آموزش بسیار موثر است. هدف از این مطالعه تعیین خودکارآمدی و ایفای نقش مربیان پرستاری و بهبود آن انجام شده است.روش بررسی: این مطالعه یک مطالعه توصیفی برای بررسی نظرات مربیان پرستاری در دانشکده پرستاری – مامایی قزوین انجام شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ای مشتمل بر دو قسمت (احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش) بود، داده ها با استفاده از آزمون آماری توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: در ارتباط با احساس خودکارآمدی، شاخصی که کمترین امتیاز را به خود اختصاص داد و در واقع ضعیف ترین احساس خودکارآمدی بود احساس مربوط به کمک به خانواده ها برای ارتقای دانشجویان توسط مربیان بود که با امتیاز ۳۴ در آخرین رده قرار داشت و شاخصی که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد مربوط به کنترل رفتارهای مخرب دانشجویان توسط مربیان بود که با امتیاز ۵۱ به عنوان قوی ترین امتیاز خودکارآمدی تعیین شد. نتایج حاصل از پرسشنامه سنجش ایفای نقش نشان داد که شاخص ترین مشکل از دیدگاه مربیان دانشکده فراهم نبودن محیط مناسب برای ایفای نقش مربیان در بالین و اطلاع ناکافی مسوولین از اهداف آموزش بالینی مربیان هر دو با امتیاز ۴۷ مهم ترین مشکل و عدم آموزش قبلی نحوه ایفای نقش در آموزش بالینی برای مربیان با امتیاز ۳۰ دارای کمترین امتیاز بود.نتیجه گیری: اگرچه بسیاری از ابعاد خودکارآمدی و ایفای نقش مربیان پرستاری در آموزش بالینی پرستاری مناسب است، اما با اصلاح نواقص و مشکلات ایفای نقش می توان گام موثری در آموزش بالینی در ارتباط با احساس خودکارآمدی و ارتقای ایفای نقش برداشت.

کلید واژه: آموزش بالینی، احساس خودکارآمدی، مشکلات ایفای نقش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.