عوامل اقتصادی – اجتماعی موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال یزدان شهر نجف آباد


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل اقتصادی – اجتماعی موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال یزدان شهر نجف آباد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل اقتصادی – اجتماعی موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال یزدان شهر نجف آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل اقتصادی – اجتماعی موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال یزدان شهر نجف آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل اقتصادی – اجتماعی موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال یزدان شهر نجف آباد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پوست و زیبایی

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: تغییر الگوی سنی استفاده از لوازم آرایش در ایران، مساله مهمی محسوب می شود. هدف این مقاله شناخت عوامل موثر بر میزان استفاده از لوازم آرایش توسط دختران زیر ۲۰ سال است.روش اجرا: این پژوهش پیمایشی با استفاده از ابزار پرسش نامه جمع آوری اطلاعات در یزدان شهر نجف آباد (اصفهان) در سال ۹۱-۹۰ انجام شد. از مجموعه ۱۸۰۰ دانش آموز دختر مقاطع دبیرستان، راهنمایی و پیش دانشگاهی، ۳۰۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند.یافته ها: اکثر پاسخگویان، الگوی آرایش خود را نزدیکان و خویشاوندان نزدیک خود بیان کردند. %۳۱.۷ از دختران، کانال ماهواره را الگو قرار داده اند و %۷.۷ از سایت های اینترنتی استفاده می کنند. رابطه بین متغیرهای سن، مصرف رسانه ای، وضیت تاهل، اعتماد اجتماعی و میزان گرایش دختران به استفاده از لوازم آرایش معنادار بود.نتیجه گیری: عوامل موثر بر استفاده از مواد آرایشی در بین دختران جوان شامل ۵ عامل ویژگی جمعیتی، پایگاه اجتماعی – اقتصادی، مصرف رسانه ای، روابط و خانواده و اعتماد تعریف شده است که تقریبا %۵۵ از تغییرپذیری متغیرها را توضیح می دهد.

کلید واژه: لوازم آرایش، دختران، پایگاه اقتصادی – اجتماعی، رسانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.