نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی با تاکید بر برنامه درسی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی با تاکید بر برنامه درسی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی با تاکید بر برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی با تاکید بر برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی با تاکید بر برنامه درسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی

تعداد صفحات :۳۲

محتوای کتاب درسی تازه منتشر شده تاریخ شناسی دوره پیش دانشگاهی، موضوعاتی هم چون ادبیات، هنر، و انسان را دست مایه طرح بسیاری از مباحث اساسی قرار داده است و ارتباط تاریخ با این علوم را به منزله جایگاهی مهم و حساس در آگاهی از حقایق و برخورداری از نگرشی نو برای مخاطبان اصلی خود قلمداد کرده است. از آن جا که دانش آموزان در زندگی واقعی با تمامی موضوعات به شکل یک پارچه مواجه می شوند، رویکرد تلفیقی در این کتاب می تواند درهای نوینی را از منظر تاریخ و تاریخ نگاری پیش روی آنان بگشاید تا آنان نیز هویت خود را با الهام از ارزش های اصیل بازخوانند و بازسازند. لذا محتوای این کتاب پس از تدوین و قبل از ورود به عرصه های آموزش از دیدگاه صاحب نظران و دبیران مجرب درس تاریخ بررسی شد و یافته های حاصل از آن بسترهای تازه ای را برای بازنگری، تغییر، و قرارگیری در فرایند یاددهی – یادگیری فراهم ساخت. گفتنی است این کتاب در مقایسه با سایر کتاب های همانند خود با رویکرد نوینی تدوین شده است و تناسب محتوای آن با مولفه های مندرج در راهنمای برنامه درسی مربوط و نیز نارسایی های احتمالی و نقاط قوت مورد سوال بوده است. در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات مورد نظر از پرسش نامه بازپاسخ (با رویکرد کیفی) و مصاحبه نیمه ساختاری استفاده شده است که با استناد به یافته های پژوهش می توان گفت منابع گوناگون اطلاعاتی در برخی از مولفه ها، نظر انتقادی و اصلاحی داشته اند و در خصوص برخی دیگر از منظر تایید سخن گفته اند.

کلید واژه: تاریخ شناسی، ارزش یابی کتاب درسی، رویکرد، اصول، اهداف، سرفصل ها، روش ها، نیازها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.