بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت دولتی
تعداد صفحات :۲۰
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: تحول اداری، رضایت مندی، ارباب رجوع، سازمان های دولتی، مشتری، متصدی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.