بررسی تاثیر نشانگرهای اخلاق رسانه ای بر حکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه تبریز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نشانگرهای اخلاق رسانه ای بر حکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه تبریز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نشانگرهای اخلاق رسانه ای بر حکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نشانگرهای اخلاق رسانه ای بر حکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نشانگرهای اخلاق رسانه ای بر حکمرانی خوب از دیدگاه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه تبریز :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۲۰

دغدغه اصلی این تحقیق سنجش میزان تحقق حکمرانی خوب و اخلاق رسانه ای و نیز تعیین ارتباط بین آن دو از دیدگاه اساتید می باشد. حکمرانی خوب با شاخصهایی نظیر «پاسخگویی»، «شفافیت»، «حاکمیت قانون»، «مشارکت»، «مسوولیت پذیری»، «اجماع محوری»، «کارایی و اثربخشی» و «انصاف و عدالت» و اخلاق رسانه ای با ملاکهایی از قبیل بعد «استقلال»، «مدارا»، «عینیت»، «مسوولیت پذیری»، «حقیقت گویی»، «پرهیز از فریب»، «حفظ هویت ملی» و «پاسخگویی» مورد تعریف عملیاتی قرار گرفت. طرح پژوهش «غیرآزمایشی از نوع پیمایش» بود. جامعه آماری شامل کلیه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی تبریز می باشد.طبق نتایج. آزمون روابط دو متغیری نیز نشان داد که شاخصهای اجماع محوری، حاکمیت قانون، انصاف و عدالت، مسوولیت پذیری، کارایی و اثربخشی، پاسخگویی، شفافیت و در نهایت مشارکت به ترتیب بیش از دیگری از رعایت اخلاق رسانه ای تاثیر می پذیرند. علاوه بر آن ملاکهای عینیت، حقیقت گویی، پرهیز از فریب، مدارا، پاسخگویی، مسوولیت پذیری، حفظ هویت ملی و در نهایت استقلال به ترتیب بیش از دیگری با تحقق حکمرانی خوب همبستگی دارند. نتایج حاصله از مدلسازی معادلات ساختاری نشان داد که الگوی ارتباط «اخلاق رسانه ای» و «حکمرانی خوب» با الگوی حقیقی داده ها به قدر زیادی «مشابه» است. از آنجا که مقدار «شاخص نیکویی برازش» این مدل برابر با ۰.۰۸ می باشد می توان ادعا کرد که این مدل برازش قابل قبولی با واقعیت دارد.

کلید واژه: حکمرانی خوب، اخلاق رسانه ای، مدلسازی معادلات ساختاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.