مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار :

مقاله جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۸ در هویت شهر از صفحه ۲۹ تا ۳۸ منتشر شده است.
نام: جایگاه دانش روان شناسی محیطی در ساختمان های بلندمرتبه با رویکرد معماری پایدار
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بنای بلند مرتبه
مقاله روان شناسی محیطی
مقاله معماری پایدار
مقاله نیازهای رفتاری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
با توجه به رشد جمعیت و شهرنشینی، راهبرد بلندمرتبه سازی، در زمان حاضر رواج یافته است. بعلت تجمیع کاربران در سطحی محدود و بهره گیری قابل توجه از منابع انرژی در ساختمان های بلند، لازمست تا رویکرد پایداری در فرآیند طراحی و مرحله بهره برداری مورد توجه قرار گیرد
نظر به اهمیت رفتار کاربران در تحقق اهداف معماری پایدار و با توجه به آنکه در پژوهش های انجام شده، بندرت به جنبه های روان شناختی و رفتارهای مرتبط با این رویکرد پرداخته شده است؛ لذا در این نوشتار تلاش شده است پیوند میان حوزه های روان شناسی و معماری مدنظر قرار گیرد. پژوهش حاضر، با مبنا قرار دادن هرم نیازهای مازلو، به شناخت راهبردهایی در جهت ترویج رفتارهای پایدار پرداخته است. بعلاوه در ادامه با موثر دانستن «نگرش» در شکل دهی به رفتار، راهبردهای «آموزش» و «مدیریت منابع» را پیشنهاد نموده و در پایان دانش روانشناسی محیطی را به مثابه بستری برای ترویج رفتارهای پایدار توسط کاربران معرفی کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.