ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۱۴

هدف پژوهش حاضر، تعیین عوامل موثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده توسط دانش آموزان مدارس هوشمند در برخورد با معلمان است. جامعه آماری مورد مطالعه این پژوهش را معلمان مدارس هوشمند نواحی نوزده گانه شهر تهران در سال تحصیلی ۹۰ ـ ۱۳۸۹ تشکیل می دهد. با عنایت به این که میزان و چگونگی تاثیر هریک از این عوامل با استفاده از مدل معادلات ساختاری و تحلیل عوامل صورت می گیرد، روش پژوهش از نوع همبستگی است. ابزار مورداستفاده در این پژوهش ۳ پرسشنامه شامل پرسشنامه محقق ساخته مهارت های پنجگانه ارتباطی برابر با (a-0.92) تاثیرپذیری دانش آموزان از معلمان (a-0.89) و پرسشنامه محقق ساخته ارتباط کارآمد ادراک شده در مدارس هوشمند (a-0.86) است. برای تامین روایی پرسشنامه، از نظرات متخصصان و استادان استفاده به عمل آمد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها، از روش همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داده است که اثر مستقیم تاثیرپذیری دانش آموزان از معلم بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده توسط دانش آموزان (۰.۳۳) معنادار بوده است. اثر مستقیم ارتباط همدلی گرای ادراک شده (۰.۳۶) و اثر غیر مستقیم آن (۰.۱۲)، معنادار بوده است. اثر مستقیم ارتباط گشوده گرای ادراک شده (۰.۲۷) و اثر غیر مستقیم آن (۰.۱۶)، معنادار بوده است. اثر مستقیم ارتباط حمایت گرای ادراک شده (۰.۲۸) و اثر غیر مستقیم آن (۰.۰۷) معنادار بوده است. اثر مستقیم ارتباط مثبت گرای ادراک شده (۰.۵۶) و اثر غیر مسقیم آن (۰.۱۰) معنادار بوده است. اثر مستقیم ارتباط عادلانه گرای ادراک شده (۰.۳۱) و اثر غیر مستقیم آن از طریق تاثیرپذیری دانش آموزان از معلم برابر (۰.۰۷)، معنادار بوده است. بر اساس یافته های به دست آمده از پژوهش،=Chi-Square224.325 ، ۹۵.۰=GFI، ۸۵.۰=AGFI ، ۰۰۵۷۶.۰=P-Value، ۳۸۱.۰=RMSEA است. بنابراین، برازش مدل مورد مطالعه در حد قابل قبول است.

کلید واژه: مدرسه هوشمند، ارتباط همدلی گرا، ارتباط گشوده گرا، ارتباط حمایت گرا، ارتباط مثبت گرا، ارتباط عادلانه گرا، ارتباط دانش آموز ـ معلم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.