ادراک گردشگران از سطح کیفیت خدمات در شهر کاشان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادراک گردشگران از سطح کیفیت خدمات در شهر کاشان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادراک گردشگران از سطح کیفیت خدمات در شهر کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادراک گردشگران از سطح کیفیت خدمات در شهر کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادراک گردشگران از سطح کیفیت خدمات در شهر کاشان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جغرافیا

تعداد صفحات :۲۲

گردشگری و تفرج در ذات خود از جمله فعالیت هایی است که کمترین وابستگی را به تکنولوژی آلاینده دارد. توسعه خدمات جهانگردی نه فقط اصالت های منطقه ای را برجسته می نماید بلکه، از حاصل آن در حفظ و ساماندهی این اصالت ها و نیز در بوجود آوردن توازن بهینه بین منابع و طرز استفاده مناسب از آن برای حفظ و نگهداری و رشد و توسعه منابع طبیعی و ملی بهره جست. مقاله حاضر با هدف یافتن پاسخ به این سوال که آیا امکانات و خدمات فراهم آمده برای گردشگران جوابگوی نیاز آنهاست و ادراک آنان از کیفیت خدمات مطلوب می باشد؟ در این مقاله نوع تحقیق، کاربردی توسعه ای است و روش بررسی آن اسنادی و پیمایشی است. محدوده مورد مطالعه، شهرستان کاشان است که اطلاعات موردنیاز از طریق اطلاعات کتابخانه ای و مطالعات پیمایشی از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است. بر اساس نتایج به دست آمده، می توان گفت که شهرستان کاشان از لحاظ گردشگری از موقعیت نسبتا مناسبی برخوردار و گردشگران از محیط گردشگری بوجود آمده تا حدودی زیادی رضایت داشته و تصور ذهنی مثبتی نسبت به آن دارند. نتایج آزمون کولموگرف اسمیرنوف نیز موید همین امر است.

کلید واژه: توان ها و جاذبه ها، گردشگری، کیفیت خدمات، شهرستان کاشان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.