اهمیت تعدد و تنوع منابع در موفقیت فرایند ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت تعدد و تنوع منابع در موفقیت فرایند ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت تعدد و تنوع منابع در موفقیت فرایند ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت تعدد و تنوع منابع در موفقیت فرایند ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت تعدد و تنوع منابع در موفقیت فرایند ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رشد فناوری

تعداد صفحات :۱۰

اهمیت ایجاد شرکت های زایشی پژوهشی به عنوان ملموس ترین روش تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی به طور روزافزونی مورد تاکید قرار گرفته است. اما این روش پیچیده ترین روش تجاری نیز هست. یکی از مهمترین جنبه این پیچیدگی تعدد و تنوع منابعی است که در طول فرایند ایجاد این شرکت ها باید در زمان و به میزان مناسب در دسترس باشد تا این فرایند به طور موفقیت آمیزی به سرانجام برسد. هدف این مقاله نشان دادن این تعدد و تنوع منابع و اهمیت نقش آن در سیاستگذاری برای توسعه موفقیت آمیز این نوع شرکت ها و نگاهی کلی به شرایط ایران است. بنابراین مقاله با نگاهی کوتاه به شرکت های زایشی پژوهشی و مراحل ایجاد آن از دیدگاه «الگوی بازنوآوری» شروع می شود سپس دو جنبه دانش و مالی این فرایند بررسی و نشان داده می شود که منابع مورد نیاز برای انجام موفقیت آمیز این فرایند محدود به منابع مالی، آن هم در مراحل اولیه فرایند نیست بلکه منابع متنوعی در هر یک از چهار بعد فنی، مالی، نیروی انسانی و اجتماعی مورد نیاز است. وجود تیم های مشاوره ای با تجربه و دسترسی به شبکه های علمی، فناوری، صنعتی و تجاری و متخصصان انتقال فناوری و تجاری سازی و مدیریت شرکت های بالغ برخی از مهمترین این منابع هستند. در نتیجه گیری تاکید می شود که در ایران تنها برخی از مراحل اولیه مورد توجه بوده است و منابع مورد نیاز برای مراحل میانی و نهایی این فرایند کمتر مدنظر قرار گرفته اند.

کلید واژه: شرکت های زایشی پژوهشی، سیاستگذاری، تجاری سازی، عوامل کلیدی موفقیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.