بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مشاوره شغلی و سازمانی
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر بررسی مفهوم و مولفه های نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست و ساخت ابزاری برای سنجش آن در بین معلمان زن منطقه ۱۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ است. در مطالعه کتابخانه ای ابتدا مبانی نظری و سوابق تحقیقات انجام شده در خصوص نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست، ۷ مولفه به نام های:ارزش پیشرفت، ارزش راحتی، ارزش پایگاه، ارزش نوع دوستی، ارزش ایمنی، ارزش خودمختاری و سبک سازگاری به عنوان مولفه های اصلی نظریه سازگاری شغلی در نظر گرفته شد. سپس با استفاده از مفاهیم نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست پرسشنامه ۴۴ سوالی برای سنجش هر یک از مولفه ها تهیه شد. این پرسشنامه بر روی ۳۰۰ نفر از معلمان منطقه ۱۵ که با روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده بودند اجرا گردید. جهت بررسی پایایی سوالات از آلفای کرانباخ استفاده شد. پایایی پرسشنامه اولیه ۴۴ سوالی ۰.۷۱۳ به دست آمد. سپس ۸ سوالی که بار عاملی کمتر از ۰.۴ داشتند از مجموعه سوالات حذف شدند و ضریب پایایی پرسشنامه ۳۶ سوالی برابر با ۰.۸۴ به دست آمد. برای پاسخ به این سوال که آیا پرسشنامه از روایی سازه کافی برخوردار است، به طور همزمان پرسشنامه محقق ساخته با پرسش نامه رضایت شغلی دانت بر روی یک نمونه ۵۰ نفری اجرا شد و میزان همبستگی بین نمره آزمودنی ها R=0.730 در سطح معناداری P=0.001 به دست آمد، که نشان دهنده این است که پرسشنامه از روایی سازه کافی برخوردار است. برای تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است. کلیه محاسبات با نرم افزار spss18 انجام شده است. به منظور بررسی این سوال که آیا تفاوت معناداری در نرم های به دست آمده بین گروه های مجرد و متاهل وجود دارد؟ بین میانگین نمره معلمان در نمره کل آزمون و دیگر مولفه های آن با استفاده از روش آماری t مستقل مقایسه صورت گرفت و تفاوت معناداری از لحاظ آماری بین میانگین نمره معلمان مجرد و متاهل در نمره کل پرسشنامه سازگاری شغلی مشاهده نشد.
کلید واژه: سازگاری شغلی، نظریه دیویس و لافکوایست، هنجاریابی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.