بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعه موردی کتاب های حوزه علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعه موردی کتاب های حوزه علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعه موردی کتاب های حوزه علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعه موردی کتاب های حوزه علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعه موردی کتاب های حوزه علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کتابداری و اطلاع رسانی

تعداد صفحات :۲۱

«کیفیت» و «قیمت» دو عنصر اساسی در تصمیم گیری های مدیریتی مربوط به فراهم آوری کالاهای اطلاعاتی است. بسیاری از مصرف کنندگان، قیمت را به عنوان ملاک کیفیت پذیرفته و در مقابل بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان، برای القای کیفیت به مشتری، قیمتهای بالاتری را برای کالای خود در نظر می گیرند. سنجش میزان ارتباط بین این دو متغیر در کالاهای اطلاعاتی از قبیل کتاب ها و مجله ها، راهگشای تصمیم گیری مدیران در این زمینه است. تحقیق حاضر بدین منظور به مطالعه میزان همبستگی بین کیفیت و قیمت کتاب های حوزه علم اطلاعات پرداخته است. یافته های پژوهش بیانگر آن است که هیچ نوع ارتباط معناداری بین این دو متغیر وجود ندارد و نمی توان قیمت را به عنوان شاخص کیفیت در کالاهای اطلاعاتی در نظر گرفت.بر این اساس، به نظر می رسد در اقتصاد و بازار پر رقابت امروزی، شروط موفقیت و بقای اقتصادی متحول شده و معادلات ارتباط کیفیت و قیمت به هم خورده است. در اقتصاد امروز، مسائل مهمی از جمله بهینه سازی مطرح می شود که رقبا برای به دست گرفتن بازار، سعی می کنند کیفیت را به نحوی ارتقا بخشند که کمترین تاثیر را بر قیمت داشته باشد و مصرف کننده نخواهد متوجه جبران هزینه بیشتر در ازای دستیابی به کیفیت باشد.

کلید واژه: اقتصاد اطلاعات، کیفیت، قیمت، استناد، همبستگی، قیمت کتاب، کتاب به منزله یک کالا، کیفیت کتاب

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.