اولویت بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی – خصوصی در بخش حمل و نقل ایران با استفاده از روش های MCDM


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی – خصوصی در بخش حمل و نقل ایران با استفاده از روش های MCDM دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی – خصوصی در بخش حمل و نقل ایران با استفاده از روش های MCDM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی – خصوصی در بخش حمل و نقل ایران با استفاده از روش های MCDM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی – خصوصی در بخش حمل و نقل ایران با استفاده از روش های MCDM :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات مدل سازی اقتصادی

تعداد صفحات :۲۷

مدل های مشارکت عمومی – خصوصی با روش های متفاوت بستری را برای تامین خدمات و زیرساخت های عمومی با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی مهیا کرده است. بخش حمل و نقل نیز به عنوان یکی از بخش های زیربنایی برای توسعه اقتصادی در ایران نیازمند استفاده از مدل های مشارکت عمومی – خصوصی است. بدین منظور در این پژوهش، ضمن بررسی ادبیات نظری مشارکت عمومی – خصوصی، ابتدا موانع توسعه مشارکت های این چنینی در بخش حمل و نقل در حوزه های اقتصادی، زیرساختی، قانونی و اجتماعی شناسایی شده و سپس با استفاده از روش های AHP، TOPSIS و SAWبه عنوان روش های تصمیم گیری چندمعیاره به اولویت بندی و تحلیل اهمیت نسبی این موانع پرداخته شده است. نتایج حاصل از سه تکنیک تصمیم گیری نشان می دهد، مولفه مربوط به محدودیت های بازار سرمایه و دسترسی به تامین مالی، مهم ترین مانع شناخته شده است. با وجود تفاوت جزئی در نتایج روش تاپسیس در رتبه بندی چند مانع آخر، نسبت به دو روش دیگر، با محاسبه ضریب همبستگی رتبه ای (اسپیرمن)، فرض صفر (عدم همبستگی بین نتایج) رد شده و با احتمال ۹۹.۷۵% نتایج حاصل از هر سه مدل مشابه یکدیگر می باشد. نتایج رتبه بندی موانع توسعه مشارکت های عمومی خصوصی در این مطالعه می تواند در سیاستگذاری و تعیین الزامات استفاده از این مدل ها در حوزه های حمل و نقل و سایر حوزه های زیرساختی مورد توجه قرار بگیرد.

کلید واژه: حمل و نقل، مشارکت عمومی – خصوصی، تصمیم گیری چندمعیاره (MCDM)، بخش خصوصی، تخصیص ریسک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.