قیمت گذاری پویای پروازهای موازی با در نظر گرفتن رفتار انتخابی مشتری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 قیمت گذاری پویای پروازهای موازی با در نظر گرفتن رفتار انتخابی مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد قیمت گذاری پویای پروازهای موازی با در نظر گرفتن رفتار انتخابی مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی قیمت گذاری پویای پروازهای موازی با در نظر گرفتن رفتار انتخابی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن قیمت گذاری پویای پروازهای موازی با در نظر گرفتن رفتار انتخابی مشتری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۵

سیستم مدیریت درآمد یکی از کاراترین و سودآورترین سیستم هایی می باشد که تحت سازمان های هواپیمایی کشور آمریکا شکل گرفت و بر اساس ایده ارائه خدمت مناسب، به مشتری مطلوب و در زمان صحیح، انقلابی را در نحوه ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرد. طی سال های اخیر بروز عوامل متعددی از جمله مشکلات مالی و بحران های اقتصادی باعث شد تا تغییرات عمده ای در رفتار خرید مشتریان بوجود بیاید. شرکت های هواپیمایی جدیدی که شرایط مذکور باعث رونق بیشتر فعالیت آنها شد تحت عنوان شرکت های حمل و نقل کم هزینه وارد عرصه رقابت شده و توانستند درصد عمده ای از سهم بازار مربوط به مشتریان تفریحی را به سمت خود جذب نمایند. برخلاف شرکت های هواپیمایی سنتی که در آن فرض بر ثابت بودن قیمت خدمات و محصولات بود، در سازمان های هواپیمایی جدید، پایه اصلی تکنیک های مدیریت تقاضا، استفاده از ابزار قیمت و قیمت گذاری پویای محصولات می باشد. هدف از این مقاله، ارائه مدلی به منظور قیمت گذاری پویای پروازهای موازی بر مبنای انتخاب مشتری است که قابل استفاده در سیستم های هواپیمایی با قیمت پایین می باشد. در مدل پیشنهادی از مدل برنامه ریزی قطعی بر مبنای رفتار مشتری برای تخمین ارزش حاشیه ای منابع با استفاده از مقادیر دوال این مساله استفاده شده و از این مقدار برای تخمین مدل برنامه ریزی پویای قیمت گذاری خدمات قابل جایگزینی استفاده شده است. رفتار مشتری در این تحقیق بر مبنای لوجیت چندجمله ای مدل شده است. پس از ارائه سیستم قیمت گذاری پیشنهادی، با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو، رفتار مشتریان شبیه سازی شده و نتیجه اجرای استراتژی تشریح شده در مقاله در حالت های مختلف بررسی مقایسه می گردد. نتایج شبیه سازی تاثیر بکارگیری استراتژی قیمت گذاری پویا بر درآمد سازمان را نشان می دهد. بررسی خروجی مطالعه موردی انجام گرفته نشان می دهد که در صورت الزام به، بکارگیری رویکرد قیمت گذاری ثابت، بایستی قیمت در نظر گرفته شده برای کل افق زمانی، با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند میزان ظرفیت اولیه، تقاضای موجود، مطلوبیت مشتری و قدرت رقابتی لحاظ گردد. هچنین نتایج شبیه سازی نشان می دهد که همزمان با کاهش ظرفیت اولیه و به خصوص در صورت پایین بودن قدرت رقبا، استراتژی های قیمت گذاری پویا به سمت قیمت گذاری ثابت با حداکثر قیمت مجاز میل می نماید و لذا در صورت وجود محدودیت بالا در میزان ظرفیت اولیه در مقایسه با تقاضا و بالا بودن قدرت رقابتی سازمان، می توان استراتژی قیمت گذاری ثابت را جایگزین قیمت گذاری پویا نمود.

کلید واژه: مدیریت درآمد، بحران اقتصادی، شرکت های حمل و نقل کم هزینه، قیمت گذاری پویا، ظرفیت باقیمانده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.