استفاده دانشجویان دختر از لوازم آرایشی و عوامل جامعه شناختی موثر بر آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده دانشجویان دختر از لوازم آرایشی و عوامل جامعه شناختی موثر بر آن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده دانشجویان دختر از لوازم آرایشی و عوامل جامعه شناختی موثر بر آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده دانشجویان دختر از لوازم آرایشی و عوامل جامعه شناختی موثر بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده دانشجویان دختر از لوازم آرایشی و عوامل جامعه شناختی موثر بر آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)

تعداد صفحات :۲۶

هدف اصلی این مطالعه بررسی نقش عوامل جامعه شناختی موثر بر استفاده دختران جوان از لوازم آرایشی می باشد. این پژوهش با روش ییمایش انجام و داده های آن از طریق پرسشنامه جمع آوری شدند. جامعه آماری کلیه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب بود. تعداد جامعه آماری برابر ۷۸۴ نفر است. از این تعداد، ۴۰۰ نفر بر اساس نمونه گیری تصادفی ساده برای مطالعه انتخاب شدند. یافته های پژوهش نشان می دهد بین متغیرهای، تمایل به جلب توجه، تشخص طلبی، میزان نوگرایی، میزان گرایش دینی و تحصیلات پدر و مادر با استفاده از لوازم آرایشی رابطه معنی دار وجود دارد. نتایج ضریب رگرسیونی نشان می دهد که شش متغیر تمایل به جلب توجه، میزان تشخص طلبی، میزان نوگرایی، میزان درآمد، وضعیت شغلی و وضعیت تاهل، به ترتیب میزان اهمیتی که در تبیین متغیر وابسته داشته اند، وارد معادله شده و در مجموع مقدار ۵۱ درصد از واریانس متغیر وابسته را تبیین نموده اند.

کلید واژه: لوازم آرایشی، نوگرایی، تشخص طلبی، گرایش دینی، دانشجو، دختران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.