بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با هویت پذیری (مطالعه موردی در بین دانش آموزان پیش دانشگاهی پسرانه شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با هویت پذیری (مطالعه موردی در بین دانش آموزان پیش دانشگاهی پسرانه شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با هویت پذیری (مطالعه موردی در بین دانش آموزان پیش دانشگاهی پسرانه شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با هویت پذیری (مطالعه موردی در بین دانش آموزان پیش دانشگاهی پسرانه شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با هویت پذیری (مطالعه موردی در بین دانش آموزان پیش دانشگاهی پسرانه شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناسی
تعداد صفحات :۲۷
هدف از انجام این تحقیق سنجش تجربی مفاهیم سرمایه فرهنگی و هویت اجتماعی، رابطه ابعاد مختلف سرمایه فرهنگی با نحوه تعریف افراد از خویشتن می باشد و همبستگی سرمایه فرهنگی را با هویت های مختلف اجتماعی بررسی می کند. این مطالعه به صورت پیمایشی در بین ۲۵۰ نفر از دانش آموزان پیش دانشگاهی شهرستان بوکان انجام شده است. بر اساس دیدگاه پیر بوردیو سرمایه فرهنگی دارای سه بعد است: بعد ذهنی، بعد عینی و بعد نهادی. وجه دیگر این تحقیق سنجش هویت اجتماعی دانش آموزان پیش-دانشگاهی است که شامل هویت های قومی، ملی، دینی و جهانی می باشد. نتایج حاصل از بررسی نشان می دهد که همبستگی معنادار و مثبت بین سرمایه فرهنگی و هویت ملی، قومی و دینی وجود دارد. لیکن همبستگی معناداری بین سرمایه فرهنگی و هویت جهانی وجود ندارد. هم چنین نوع همبستگی ابعاد عینی، ذهنی و نهادی سرمایه فرهنگی با انواع هویت اجتماعی متفاوت است بدین معنا که بین بعد عینی سرمایه فرهنگی و هویت های قومی، ملی و دینی رابطه معنی داری وجود دارد، در حالی که بین بعد عینی سرمایه فرهنگی و هویت جهانی رابطه معنی داری وجود ندارد. هم چنین بعد ذهنی سرمایه فرهنگی و هویت های قومی و ملی رابطه معنی داری وجود دارد، در حالی که بین بعد ذهنی سرمایه فرهنگی و هویت های دینی و جهانی رابطه معنی داری وجود ندارد و نیز بین بعد نهادی سرمایه فرهنگی و هویت های قومی، ملی، دینی و جهانی هیچ گونه رابطه معنی داری و جود ندارد.
کلید واژه: سرمایه فرهنگی، هویت اجتماعی، دانش آموزان پیش دانشگاهی، بازتولید فرهنگی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.