مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت، مردم، و رسانه با رویکرد پدافند غیرعامل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت، مردم، و رسانه با رویکرد پدافند غیرعامل دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت، مردم، و رسانه با رویکرد پدافند غیرعامل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت، مردم، و رسانه با رویکرد پدافند غیرعامل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت، مردم، و رسانه با رویکرد پدافند غیرعامل :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)

تعداد صفحات :۳۲

اهمیت رسانه در حکمرانی جدید در قالب مباحثی چون «حکمرانی خوب» همواره مورد تاکید کارشناسان مدیریت دولتی و مدیریت رسانه بوده است. از سوی دیگر، محققان علوم سیاسی و مطالعات بین ‌الملل نیز در قالب موضوعاتی چون دیپلماسی رسانه، پروپاگاندا، و جنگ نرم به نقش رسانه در شکل ‌دهی قدرت نرم ملل و مکاتب اشاره کرده ‌اند. با این حال، بررسی موضوع از یک ‌سو از نبود تبیین جامع ‌نگر و عملیاتی از نقش رسانه در مدیریت هوشمندانه امور داخلی کشورها و از سوی دیگر از تعاملات و روابط بین ‌الملل آن حکایت دارد. این موضوع در عصر جهانی‌ شدن و در کشوری چون ایران، که چندین دهه با هجمه نرم و سخت عوامل داخلی و خارجی مواجه بوده‌ است، بیش از پیش اهمیت می ‌یابد. این پژوهش با مرور قاعده ‌مند مبحث رسانه، فرهنگ، حکمرانی، و قدرت نرم آغاز شده است. در ادامه، پس از بررسی الزامات و کارکردهای رسانه در فضای جنگ نرم، موارد استنتاجی در قالب الگویی عملیاتی از سیاست ‌گذاری رسانه عرضه شده و در پایان نیز یافته‌ ها و الزامات اجرایی و کاربردی جمع‌ بندی شده است. به ‌نظر می ‌رسد رسانه ‌ای با دغدغه ‌های اخلاق ‌مدارانه و ملی ‌گرایانه در عصر جهانی‌ شدن برای نیل به تعالی می ‌بایست حائز چهار کارکرد جذب، تدافع، تهاجم، و تدبیر باشد. در تعریف این مقاله، رسانه متعالی رسانه ‌ای است که هم در بعد داخلی و هم در بعد سیاست خارجی، در تدبیر و توسعه امور، در کنار مردم و حاکمیت و مبتنی بر فرهنگ ‌ها و ارزش ‌های پایه جامعه باشد. نتایج این پژوهش می ‌تواند چهارچوبی برای مطالعات و سیاست ‌گذاری ‌های جامع‌ نگر در عرصه پدافند نرم و در نتیجه زمینه ‌ساز تثبیت و توسعه قدرت هوشمند فرهنگ یا ایدئولوژی مورد نظر باشد.

کلید واژه: پدافند غیرعامل، حکمرانی پایداری، جهانی ‌شدن، جنگ نرم، مدیریت رسانه، و رسانه متعالی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.