بهبود توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای شهر تهران با استفاده از GIS


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای شهر تهران با استفاده از GIS دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای شهر تهران با استفاده از GIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای شهر تهران با استفاده از GIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای شهر تهران با استفاده از GIS :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی)

تعداد صفحات :۲۶

توزیع فضا – مکانی فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای یکی از مسائل مهم در برقراری عدالت فضایی است که از نظر رویکردهای توسعه پایدار در کانون توجه خدمات ‌رسانی و توسعه قرار دارد. شهر تهران ۵۴ فروشگاه زنجیره‌ ای دارد که به نظر می‌ رسد، در نقاط مختلف این شهر به صورت نامطلوبی توزیع شده باشند. در این خصوص سوال اصلی تحقیق جستجوی الگوی مناسب فضایی فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای در شهر تهران است که جهت پاسخ‌ گویی به آن از روش توصیفی – تحلیلی و تکنیک‌ های تحلیل فضایی استفاده شد. برای این منظور نخست بر اساس ادبیات تحقیق به استخراج شاخص ‌ها مبادرت شد سپس یک تابع الگوی مناسب فضایی تعریف و بر اساس آن به سوالات تحقیق پاسخ داده شد.نتایج تحقیق نشانگر کفایت نداشتن فروشگاه‌ های موجود در شهر تهران و نیز نبودن تناسب توزیع آنها است. همچنین موقعیت تقریبی فروشگاه‌ های جدید نیز پیشنهاد شده است.

کلید واژه: الگوی فضایی، فروشگاه زنجیره‌ ای، GIS، الگوی مناسب، شهر تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.