بررسی مراحل علاقه مند دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه هال و هارد


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مراحل علاقه مند دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه هال و هارد دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مراحل علاقه مند دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه هال و هارد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مراحل علاقه مند دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه هال و هارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مراحل علاقه مند دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه هال و هارد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی این پژوهش، تعیین مراحل علاقه مند دبیران به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر علاقه است. همچنین مراحل علاقه مند به فاوا، بر اساس عوامل دموگرافیک در این مدل بررسی شده است. این پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی بوده و از پرسشنامه استاندارد شده مراحل علاقه مند هال و هارد برای دستیابی به داده ها استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دبیران مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه شهر اصفهان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷ تشکیل می دهند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای، ۱۱۰ نفرشان به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون t دو گروه مستقل و تحلیل واریانس چند متغیری استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد، که اکثر دبیران از میان مراحل هفتگانه علاقه مند مدل پذیرش مبتنی بر علاقه (آگاهی، کسب اطلاعات، شخصی سازی، مدیریت فرایند، ارزیابی و نتیجه گیری منطقی، همکاری و هماهنگی، بررسی مجدد) در مرحله شخصی سازی قرار دارند. همچنین در مراحل علاقه مند دبیران به فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر اساس مدرک تحصیلی و دروس مورد تدریس آنها و ناحیه های آموزشی، از نظر آماری تفاوت معناداری وجود دارد، ولی از نظر جنسیت و رشته تحصیلی، تفاوت معناداری در مراحل علاقه مند دبیران به فاوا وجود ندارد.

کلید واژه: فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدل پذیرش مبتنی بر علاقه، مراحل علاقه مند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.