طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)

تعداد صفحات :۲۵

عدم توانایی استفاده از آموخته ها در موقعیت های حرفه ای، یکی از مهم ترین مشکلاتی است که دانش آموختگان دانشگاه ها با آن روبه رو هستند. متخصصان آموزشی برای حل این مشکل، یادگیری موقعیتی را پیشنهاد می کنند. این پژوهش با هدف تعیین اثر مداخله ای یادگیری موقعیتی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان انجام شده است. فرضیه های پژوهش عبارتند از: ۱. یادگیری موقعیتی موجب افزایش انگیزش تحصیلی دانشجویان می شود. ۲. یادگیری موقعیتی موجب افزایش پیشرفت تحصیلی دانشجویان می شود. ۳۴ دانشجوی سال سوم کارشناسی رشته روان شناسی در برنامه های آموزشی شرکت کردند. تخصیص کلاس ها به برنامه های آموزشی مداخله و شاهد به صورت تصادفی انجام شد. در گروه مداخله، برنامه یادگیری موقعیتی به روش های الکترونیکی، غیر الکترونیکی، همزمان و ناهمزمان اجرا شد و در گروه شاهد، برنامه آموزش مبتنی بر سخنرانی به صورت همزمان و غیر الکترونیکی در کلاس حضوری اجرا شد. گردآوری اطلاعات از طریق آزمون پیشرفت تحصیلی و فرم کوتاه پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی مک اینرنی و سینکلایر در دو نوبت پیش از آموزش و پس از آموزش انجام شد. تجزیه و تحلیل داده ها از طریق آزمون های آماری من ویتنی و ویل کاکسون به وسیله نرم افزار اس پی اس اس ویرایش ۱۵ انجام شد. نتایج نشان دادند که یادگیری موقعیتی، موجب افزایش انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان شده و می تواند به عنوان روشی مناسب در برنامه های آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

کلید واژه: طراحی آموزشی، یادگیری موقعیتی، انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.