روشی نوین در طراحی معکوس مبتنی بر گلوله – اسپاین برای مجاری متقارن محوری با کاربرد در توربین ‌های گازی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روشی نوین در طراحی معکوس مبتنی بر گلوله – اسپاین برای مجاری متقارن محوری با کاربرد در توربین ‌های گازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روشی نوین در طراحی معکوس مبتنی بر گلوله – اسپاین برای مجاری متقارن محوری با کاربرد در توربین ‌های گازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روشی نوین در طراحی معکوس مبتنی بر گلوله – اسپاین برای مجاری متقارن محوری با کاربرد در توربین ‌های گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روشی نوین در طراحی معکوس مبتنی بر گلوله – اسپاین برای مجاری متقارن محوری با کاربرد در توربین ‌های گازی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مکانیک هوا فضا

تعداد صفحات :۱۴

در این تحقیق یک روش جدید برای طراحی معکوس مجاری تقارن محوری ارائه شده‌ است. این روش که جزء روش ‌های تکراری است، با یک حدس اولیه برای هندسه مجرا شروع شده و تا رسیدن به هندسه مطلوب، پس از هر مرحله حل عددی جریان، یک اصلاح شکل برای رسیدن به توزیع فشار مطلوب صورت می گیرد. تغییر شکل مجرا توسط یک الگوریتم جدید بنام گلوله – اسپاین انجام می‌ شود که در این تحقیق معرفی و توسعه داده می ‌شود. در این الگوریتم، دیواره مجرا با گلوله ‌های فرضی جایگزین می ‌شود که به ‌صورت آزادانه می توانند در راستاهای مشخصی به ‌نام اسپاین حرکت کنند. در هر مرحله تغییر شکل مجرا، معادلات اویلر روی صفحه تقارن محوری مجرا حل می ‌شود. نرخ همگرائی بالا و امکان ترکیب آسان و سریع این الگوریتم با هر کد تحلیل جریان را می‌ توان از مزایای اصلی این روش بیان کرد. با اصلاح توزیع فشار روی دیواره‌ های داخلی و خارجی یک نازل حلقوی، به ‌عنوان یک مورد عملی، از این روش برای اصلاح شکل هندسی آن استفاده می‌ شود. با استفاده از این روش در نازل توربین گاز یک موتور جت، ضریب پیشرانش حدود ۲ درصد و نیروی پیشرانش حدود ۷ درصد بهبود یافته است.

کلید واژه: طراحی معکوس، جریان داخلی، گلوله – اسپاین، معادلات اویلر تقارن محوری، نازل حلقوی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.