مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت فردا

تعداد صفحات :۱۲

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: نام و نشان تجاری، استعاره، سازمان، فضاسازی، گزینش، کارکرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.