سیستم پیشنهادگر هوشمند برای خرده فروشی اینترنتی با استفاده از نقشه خودسازمانده و قواعد انجمنی بر اساس الگوهای جمعیت شناختی مشتریان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیستم پیشنهادگر هوشمند برای خرده فروشی اینترنتی با استفاده از نقشه خودسازمانده و قواعد انجمنی بر اساس الگوهای جمعیت شناختی مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیستم پیشنهادگر هوشمند برای خرده فروشی اینترنتی با استفاده از نقشه خودسازمانده و قواعد انجمنی بر اساس الگوهای جمعیت شناختی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیستم پیشنهادگر هوشمند برای خرده فروشی اینترنتی با استفاده از نقشه خودسازمانده و قواعد انجمنی بر اساس الگوهای جمعیت شناختی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیستم پیشنهادگر هوشمند برای خرده فروشی اینترنتی با استفاده از نقشه خودسازمانده و قواعد انجمنی بر اساس الگوهای جمعیت شناختی مشتریان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)

تعداد صفحات :۱۶

امروزه به دلیل گستردگی رقابت در دنیای تجارت الکترونیکی، روشهای موثر در جذب مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند. یکی از این روشها، بکارگیری سیستمهای پیشنهادگر در وبگاه های تجاری است تا بدین ترتیب امکان استخراج علایق مشتریان و پیشنهاد مناسب ترین محصولات به آنها میسر گردد. در این مقاله، مدل جدیدی برای سیستمهای پیشنهادگر ارایه شده است که به کمک آن می توان بخش بندی بازار و مشتری را به شیوه کارآمدتری انجام داده و در نتیجه پیشنهادات بهتری به مشتری ارایه داد. بدین منظور از روشهای داده کاوی همچون خوشه بندی و قواعد انجمنی استفاده شده است، به طوریکه در فاز اول خوشه بندی مشتریان بر اساس مشخصه های جمعیت شناختی سن، جنسیت، شغل و تحصیلات انجام شده است که در آن تعداد خوشه ها با استفاده از الگوریتم نقشه خودسازمانده (SOM) مشخص شده و سپس خوشه ها با الگوریتم K میانگین (K-Means) ایجاد گردیده اند. در فاز دوم با استفاده از قواعد انجمنی در هر خوشه، نقشه ای معتبر انتخاب شده و بر اساس آن به مشتریان آن خوشه، پیشنهادات مناسب گوناگونی ارائه شده است. برای بررسی کارایی مدل پیشنهادی، از آن در تحلیل داده های یک وبگاه تجاری ایرانی برای پیشنهاددهی به مشتریان استفاده گردیده است که نتایج مناسبی از خوشه بندی و ارایه پیشنهادات حاصل شد.

کلید واژه: سیستمهای پیشنهادگر، خوشه بندی، نقشه خودسازمانده، قواعد انجمنی، خرده فروشی اینترنتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.