ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان گامی ضروری برای توسعه مشارکت علمی در اجتماعات مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان گامی ضروری برای توسعه مشارکت علمی در اجتماعات مجازی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان گامی ضروری برای توسعه مشارکت علمی در اجتماعات مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان گامی ضروری برای توسعه مشارکت علمی در اجتماعات مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان گامی ضروری برای توسعه مشارکت علمی در اجتماعات مجازی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش اجتماعی
تعداد صفحات :۲۸
ضرورت دسترسی به اطلاعات روز در مجامع علمی و دانشگاهی و توسعه روزافزون شبکه های تخصصی در سطح جهانی توجه محافل علمی را به گسترش آموزش زبان خارجی یا قرار دادن زبان ملی خود در فهرست زبان های قابل تعلیم خارجی جلب کرده است. در این زمینه با توجه به نقش مدرسان آموزش زبان در شناساندن نحوه برقرار کردن ارتباط به زبان دیگر، به مدرسانی نیاز داریم که علاوه بر دانش رشته خود از نگرش و مهارت لازم برای استفاده از فناوری های جدید در کلاس یا اساسا تدریس در فضای مجازی برخوردار باشند. ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش مجازی زبان خارجی می تواند گامی اساسی برای مشارکت فعال در اجتماعات تخصصی داخلی و بین المللی و اقدامی موثر در برای رشد و توسعه هویت علمی و فرهنگی کشور به شمار آید. در این تحقیق پس از معرفی هشت شاخص مطرح در تربیت مدرس آموزش زبان خارجی با فرض اینکه مدرسان کنونی زبان های خارجی از شناخت زبانی مناسب و تسلط بر هر دو زبان بهره مند هستند، میزان آمادگی ذهنی و توانایی های دیجیتالی آنها برای شرکت در دوره های آموزشی و شروع آموزش الکترونیکی رشته خود با استفاده از پرسشنامه های محقق ساخته مورد سنجش قرار گرفتند. ۶۸ نفر از اعضای هیات علمی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و فارسی در هفت دانشگاه مختلف در این تحقیق شرکت کردند. اطلاعات حاصله پس از تعیین اعتبار علمی مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت و مشخص شد، اگرچه امکانات و توانایی های فردی مدرسان زبان از سطح متوسط بیشتر به نظر می رسید، میزان آشنایی آنها با ابزارهای آموزش از دور برای شروع آموزش الکترونیکی رشته آنها در سطح قابل قبولی نیست و علی رغم تمایل نسبی به شرکت در دوره های آموزشی آشنایی با تهیه محتوا و تدریس تحت وب، آمادگی ذهنی لازم برای شرکت در این دوره در مجموع دانشگاه های مورد مطالعه در این تحقیق وجود نداشت. با توجه به تعدد شاخص های مطرح در طرح تربیت مدرس آموزش مجازی زبان و نقش خاص زبان های خارجی در توسعه مجامع تخصصی علمی و فرهنگی، برنامه ریزی برای ایجاد رشته تربیت مدرس آموزش زبان خارجی ضروری به نظر می رسد.
کلید واژه: آموزش زبان خارجی، تربیت مدرس آموزش مجازی زبان، راهبردهای آموزش از دور
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.